Trötter

Shit vad trött jag blev helt plötsligt! Det blir nog att lägga sig lite tidigare inatt. Imorgon kan jag sova tills jag vaknar också. Det är ju påsklov nu :D Jag har ingen aning om vad jag ska göra under påsklovet. Kanske ska till parken med Jonas imorgon. Gillar inte parken, men va fan, lite kul måste man väl ha nån gång. Sen på fredag är det hockey för hela slanten. Brynäs kommer på besök till ett fullsatt ejendals! Riktigt skoj kommer det nog att bli! Jag hoppas verkligen att Leksand vill vinna den matchen! Idag mot Malmö såg det då inte ut som de ville vinna iaf. Man måste vinna för att ta en plats i elitserien, visste ni inte det? Nej gud, nu känner jag verkligen för att skriva en massa skit. Jag som aldrig kan skriva någonting typ. Blä blä blä! Det är nog för att jag är så trött och gillar att lyssna på klicken från tangentbordet när jag skriver. Riktigt mysigt ljud faktiskt, testa det!

Nu kom jag att tänka på att jag vill ha ett motiv! Någon som vill ställa sig framför kameran? Om du vill så är det bara att säga till. Du får såklart bilderna på en skiva också. Snälla, någon? Helst någon kring mitten av Dalarna! Hör av dig om du är intresserad! [email protected] 

Nej nu ska jag dejta sängen! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marit

Ha en bra påsk!!

2008-03-20 @ 13:02:50
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0