Trött

Jag sitter fortfarande här vid datorn istället för att träna till provet imorgon. Eller rättare sagt proven. Hela klassen har prov i samhällskunskap plus att duktiga jag har omprov på det förra provet vi hade samhällskunskap. Det känns verkligen inte som att det kommer bli en rolig dag imorgon. Kanske man ska stanna hemma? Nej, bättre att gå dit och få det gjort än att göra dem efter lovet. Gud vad skönt det ska bli med lov! Jag ska ligga och sova ända tills jag vaknar varje dag, ingen ska få väcka mig. Nu kan inte tuppen heller väcka mig! Pappa nackade honom idag. Jag har tjata på honom att göra det så länge, och nu äntligen har han fattat hur dryg tuppen kan vara. 

image3 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Förvånande att du ska sova tills du vaknar ;)

2008-03-18 @ 14:41:54
URL: http://nummertre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0