Tretton

Tracy (Evan Rachel Wood) bor hemma med sin mamma, styv pappa och bror. Hon börjar i en ny skola och vill vara som den snygga och populära Evie (Nikki Reed). Hon börjar ta droger, skära sig, snatta och bråka med sin mamma, Mel (Holly Hunter), hela tiden.
Tretton är en mycket gripande film, värst av allt är att de bara är 13 år. Jag gillar hur filmen är filmad, nästan som en dokumentär. De har fipplat mycket med färgerna också. Jag störde mig lite på det men annars var den här filmen kanon!

Trailer


Mitt betyg: 7.5/10

image38

Kommentarer
Postat av: sofia carlsson

Den filmen är så himla bra! har den hemma, jag skulle kunna titta på den flera gånger per dag om jag orkade. Kram sofia

2008-03-28 @ 17:52:31
URL: http://s-fiiia.blogg.se
Postat av: Niclas

Tretton, den är Fett bra.. jag ger den lätt Betyg : 8

2008-03-29 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0