Tracy Chapman + filmtips

Nu sitter jag här igen! Lyssnar på Tracy Chapman - The Promise. Riktigt bra låt! Brukar somna till den på bussen till skolan varje morgon. 
Ja, ska jag kanske tipsa om en till film? Jo så gör vi tycker jag.

The Notebook

Det är en romantisk drama (gillar såna filmer). 
Noah (Ryan Gosling) och Allie (Rachel McAdams) är två unga personer som förälskar sig i varandra en sommar. Sju år senare möts de igen när Allie förlovat sig med en annan man.
Berättelsen berättas för en dement kvinna på ett ålderdomshem av en hjärtsjuk man.

Det blev väldigt kort det där, vill inte avslöja mer för den måste verkligen ses!
Trailer kan ses här

Mitt betyg: 9/10

image16

Kommentarer
Postat av: emelie

haha men du, fotokurs är inte kul. tro mig. inte våran ;) fota är annars helt okej

2008-03-19 @ 00:46:02
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0