Skaffat blogg

Nu har äntligen skaffat mig en blogg! Jag är inte den mest "skrivglada" personen man kan hitta, men jag ska göra så gott jag kan. Nej men ska jag inte börja redan nu då. 

I morse klev jag upp ur sängen från en 7 timmar underbar sömn, åt frukost och tog cykeln ner till älven för att fiska. Jag lyckades dra upp 22 regnbågar, inte så stora men ätbara. Jag fick förresten en del fina kort när jag var där. Kanske redan nu ska säga att jag älskar att fota.

Kameraväskan innehåller:

  • Canon EOS 400D
  • EF-S 18-55
  • EF-S 55-200
  • Batterigrepp

Bestälde den för två veckor sen, den kom inte förns i fredags. Jag är lite besviken över att det tog så lång tid. Men nu är jag underbart glad!

Nu ska jag redigera några till bilder från dagen. Peace!
image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0