Rökelse

Den här dagen har gått väldigt segt, inte hänt mycket precis. Jag har rökt in hela mitt rum med en rökelse, det luktar ganska gott men väldigt mycket rök. Sen så har jag drygat mig med kameran framför mamma och Lova när de bakade nån kaka som Lova skulle ta med sig till Alva.
Får se om det händer nåt mer ikväll, det hoppas jag verkligen att det gör! Händer det ingenting så blir det väl att gå runt med kameran och mobba Freja. Det är nämligen bara jag och Freja hemma. Mamma och pappa har åkt på nån fest och Lova som sagt, har åkt till Alva.

image30

Gissa djuret i röken! Jag såg det inte innan pappa kom och visade :P
image29

Kommentarer
Postat av: Patrik

är de en gris? ;)

2008-03-22 @ 20:38:30
URL: http://nummertre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0