Gårdagen

Kan ju börja med att säga att jag blev ganska så förbannad när jag inte kunde logga in på min blogg igår natt när jag kom hem. Men iaf, det blev inte så lyckat igår. Ganska så boring! På tåget dit var det fullsmockat! Jag satt bredvid en mamma med en tvåårig liten son som låg och sov. Jag fattar inte hur han lyckades sova i allt ljud. Sen hjälpte jag till med att bära ut hennes grejer så hon kunde hålla grabben sovande i famnen. Just ja, kanske skulle börja med att jag gick över till min granne Jonas innan vi åkte till tåget. Åberg och en tjej från Sthlm, Sanne, var också där. Nu fortsätter jag från att jag klev av tåget då. Ja, vi började gå mot parken. När vi nästan var framme så ringer nån till Jonas och säger att vi ska komma på en förfest. Så vi går till nån liten stuga och är där tills typ elva eller nåt sånt. Sen ska vi gå till parken, vi tog en genväg, då kommer vi på att vi har plankat in. Skönt att slippa betala så mycket för en tråkig och kort stund inne där. Men hade nästan kunnat betala ändå, det var ju så himla kallt så man blev nästan lite smått tokig. Väl inne där så blir Åberg utkastad nästan direkt. Kring tolv ringer Jonas och säger att våran skjuts är på väg. Han står redan utanför så jag och Sanne travar ut till honom. Då visar det sig att Jonas pappa precis åkt från Gagnef så vi står där utanför och fryser arsele av oss i typ en halv timme. Sen kommer räddaren i nöden och släpper in oss i den varma och sköna bilen och börjar gasa hemmåt. Väl hemma sätter jag mig här och ska försöka skriva här i bloggen. Men inte fan går det att logga in eller nånting. Så jag börjar prata om ingenting med nån trevlig människa på msn.

Jag vaknade runt 12 imorse av att jag fryser som attan. Så klart så har proppen gått. 12 grader stog det att det var inne på mitt rum, brrr. Jag tog all kraft jag hade, kastade på mig kläderna och sprang in med fötterna uppe i nacken. När jag blivit varm så går jag jag ut och byter den där jävla proppen. Sen fotade jag lite (kommer bilder så fort jag lagt in dom på datorn).

Snart ska vi nog åka till mormor och äta lax, hon blir ju 60 år ung idag. Grattis!

Efter det bär det av till Leksand! Vi ska fan få hela arenan att gunga ikväll!

Nu orkar jag inte skriva mer, Peace!

Kommentarer
Postat av: Marina

ja jag är en himla trevlig människa :D

2008-03-25 @ 00:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0