Blod

Mamma ringde ut och väckte mig kvart i två idag. Jag blev väldigt förvånad över att det var så varmt inne på mitt rum. När jag hade klätt på mig och var på väg in så kände jag hur jag började blöda näsblod helt utan förvarning. Det var väldigt länge sen sist jag blödde. Men det är ju rätt skönt ändå, man blir ju helt fri i näsan så man kan andas riktigt lätt. Det är inte direkt jätte gott att andas med näsan nu, det smakar ju bara en massa blod i käften då. 

Igår kväll satt jag och Freja ensamma i huset och kollade på Ondskan. Det är en riktigt bra film, men antar att de flesta redan har sett den. Freja hade faktiskt inte gjort det. Hon gav den betyget 8/10, samma betyg som mig.

Snart kommer nog Dimman, Maria och barnen och hälsar på.

Allt för mig just nu, Peace!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0