Finland

Nu sitter jag här på jobbet igen. Just nu redigerar jag en massa bilder. I fredags räknade jag till 445 bilder som jag hade redigerat.
I lördags tog jag och Amanda en båt över till en ö med ett zoo. Jag fick en hel hög med kort på alla olika djur, men favoriten var uttern som jagade småfisk. Lejonen var lite roliga faktiskt, dom låg och vilade jätte länge, sen reste dom sig och parade sig i 1-2 minuter sen la dom sig ner och var tråkiga igen :P
Igår åkte vi till ett tivoli, jag åkte ingenting. Allt såg ju så sjukt läskigt ut! Jag satt med kameran och fotade Amanda när hon far runt i alla höga och snabba karuseller.
Nu måste jag redigera lite fler bilder. Skriver här så fort jag får chansen igen. :)
Ha det bra, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0